Odporúčame kupujúcim prehliadnuť zásielku vrátane obalu bezprostredne po jeho prevzatí a následne, ak zásielka, či obal tovaru nie je v zodpovedajúcej kvalite, túto skutočnosť bez odkladu oznámiť predávajúcemu. Ak sa v záručnej lehote prejavia závada prípadne znížená kvalita, má kupujúci právo uplatniť u predávajúceho zodpovednosť za vady tovaru.
Za vadu nemožno považovať zmenu vlastností tovaru, ktorá vznikla v dôsledku opotrebenia či nesprávneho použitia tovaru.
Reklamácia musí byť vybavená do tridsiatich dní odo dňa uplatnenia, pokiaľ sa obe strany nedohodnú inak.
Reklamácie môžu byť vyriešené nasledujúcimi spôsobmi:
Kupujúci doručí reklamovaný výrobok na svoju zodpovednosť na adresu predávajúceho. Zákazník by mal tovar reklamovať so všetkými dokladmi (eventuálne vrátane návratového listu) a návody, ktoré k výrobku obdržal pri nákupe výrobku.
Predávajúci upovedomí najneskôr do piatich pracovných dní kupujúceho o spôsobe riešenia reklamácie a to telefonicky, alebo e-mailom.
Záručná doba na nami predávané výrobky je v súlade so zákonom 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru. Záruku na tovar poskytujeme v súlade so záručnými podmienkami výrobcu danného spotrebiča. Ak výrobca poskytuje záruku inú, poskytneme rovnakú záruku (vrátane záručných podmienok) ako výrobca aj my Vám. Spôsob vybavenia záručných opráv je v zhode s výrobcom, popr. dovozcom do ČR/SR danného výrobku.
Tovar je potrebné reklamovať ihneď po zistení chyby alebo zníženej kvality a to bez zbytočných odkladov.
Všetok tovar zakúpený cez náš e-shop je možné vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu (len fyzické osoby). Tovar musí byť v rovnakom stave, ako v okamihu prevzatia tovaru. Popr. môže byť aj poškodené. V tomto prípade má predávajúci právo požadovať kompenzáciu.
Vrátenie tovaru v lehote nad 14 dní (max. Do 90 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy-vystavenia faktúry) je možné len s uplatnením poplatku za odstúpenie od kúpnej zmluvy vo výške 20%.
Všetok tovar môžete reklamovať aj osobne, na našej kamennej predajni v Košiciach, Vejdovského 1084/6 (vedľa "kruháči" u Kauflandu).
"V prípade, že dôjde medzi nami a spotrebiteľom k vzniku spotrebiteľského sporu z kúpnej zmluvy alebo zo zmluvy o poskytovaní služieb, ktorý sa nepodarí vyriešiť vzájomnou dohodou, môže spotrebiteľ podať návrh na mimosúdne riešenie takéhoto sporu určenému subjektu mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov, ktorým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz “
Spotrebiteľ môže využiť takisto platformu pre riešenie sporov online, Ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/